صفر تا صد طراحی فروشگاه اینترنتی , چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای رشد بیشتر آماده کنید

دسته بندی طراحی سایت
۰
۱۰۰۰
2022-09-30 15:14:27
زمان مورد نیاز برای خواندن ۲۵ دقیقه
صفر تا صد طراحی فروشگاه اینترنتی , چگونه فروشگاه آنلاین خود را برای رشد بیشتر آماده کنید

ضرب المثلی وجود دارد که می گوید اگر آنلاین نیستید، وجود ندارید. ضرب المثلی که با تسلط بازار آنلاین بر دنیای خرید  هر روز با معنی تر می شود.

برای خرده فروشان، باید به این صورت تفسیر شود : اگر در حال حاضر یک فروشگاه اینترنتی ندارید، ممکن است از رسیدن به اهداف درآمدی و دستیابی به پتانسیل کامل خود جلوگیری کنید.

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی دقیقاً شامل چه چیزی است؟

به زبان ساده، فرآیند ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای کسب و کار شما برای فروش دیجیتالی و هدف قرار دادن خریداران است. برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی، باید محتوا و محصولات خود را برای نمایش موثر در اینترنت برنامه ریزی، مفهوم سازی و مرتب کیند.

فشار تجارت الکترونیک در حال حاضر آغاز شده است، زیرا شرکت های بیشتری و خریداران بیشتری برای خرید خود به فروشگاه های اینترنتی روی می آورند. در سال 2020، فروش آنلاین والمارت تا 97 درصد افزایش یافت. رشد فروش و سود آمازون در سه ماهه دوم 40 درصد بود. این فقط افراد بزرگ نیستند که از اشتهای زیاد مصرف کنندگان برای خرید آنلاین سود می برند. خرده فروشان کوچکتر مانند Howards Storage World و B-Wear Sportswear، در میان سایرین، شاهد رشد دو و حتی سه رقمی درآمد تجارت الکترونیک در مقایسه با سال قبل هستند.

این سه شرکت چه چیزهای مشترک دیگری دارند؟ طراحی های جدید و مدرن وب سایت تجارت الکترونیک آنها برای جذب مشتری ساخته و بهینه شده است.

در اینجا چگونگی اینکه شما نیز می‌توانید به مجموعه رو به رشد خرده‌فروشانی بپیوندید که به طور مداوم اهداف تجارت الکترونیک سالانه خود را شکست می‌دهند - و از آنها فراتر می‌روند.

آنچه برای ساخت یک سایت فروشگاه اینترنتی زیبا (و با کارایی بالا) لازم است

مهم نیست که چه نوع سایت فروشگاه اینترنتی را می خواهید بسازید، اولین چیزی که نیاز دارید یک پلت فرم تجارت الکترونیک است که به شما در ایجاد بهترین فروشگاه اینترنتی کمک می کند.

سه نوع اصلی از پلتفرم های تجارت الکترونیک در بازار وجود دارد:

  • متن باز.
  • SaaS.
  • تجارت بی سر.

هر یک از آنها یک جعبه ابزار برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار می دهد: صفحه ساز، صفحه پرداخت، ادغام درگاه پرداخت و موارد دیگر. تفاوت بین این پلتفرم های تجارت الکترونیک در سطوح زیر است:

 

  • سفارشی سازی.
  • کارایی.
  • مجموعه ویژگی های داخلی
  • انعطاف پذیری.

پلتفرم های SaaS تجربه طراحی فروشگاه تجارت الکترونیکی را ارائه می دهند. شما می توانید با استفاده از یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن در چند ساعت فروشگاهی را طراحی کنید، هرچند که این  عمل سفارشی سازی محدود و ناتوان در افزودن ویژگی های سفارشی خاص است.

پلتفرم های منبع باز مانند یک بوم خالی هستند که با صرف زمان و تلاش کافی می توان آن را به هر نوع وب سایت تجارت الکترونیک تبدیل کرد. با این حال، شما همه چیز را از ابتدا ایجاد می کنید، به این معنی که یک کدنویس و یک طراح در ارتباط هستید.

پلتفرم‌های تجارت بدون سر (بدون گرافیک) با انعطاف‌پذیری در ذهن ساخته شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند تا تجربه‌های متفاوتی از خرید را در هر کجا ایجاد کنید، با یک موتور تجاری قدرتمند در باطن. برخلاف سایر گزینه‌های تجارت الکترونیک، با تجارت بدون سر، قسمت ظاهری از باطن جدا می‌شود و به شما امکان می‌دهد هر زمان که بخواهید پلتفرم خود را تغییر دهید. با این حال، یک فرآیند پیچیده تر با سیستم های اضافی مورد نیاز همراه است.

شما می توانید بین:

تجارت بدون سر و پلتفرم های Open SaaS مانند BigCommerce و یا ارد وب.
پلتفرم‌های SaaS مانند Shopify، که دارای یک پیشنهاد تجاری بدون سر هستند، هرچند با محدودیت‌های تماس API سفت و سخت.
سازندگان وب سایت SaaS مانند Squarespace و Wix.
پلتفرم های منبع باز مانند Magento که ویرایشگر تم بومی ندارد و WooCommerce که از نظر فنی یک افزونه فروشگاه اینترنتی است.
چنین راه حل های تجارت الکترونیک قابلیت های طراحی شما را برای ایجاد وب سایت های زیبا و منحصر به فرد محدود نمی کند و نیازی به ایجاد عملکرد اصلی تجارت از ابتدا ندارید.

مهم نیست که کدام فروشگاه ساز را برای راه اندازی انتخاب می کنید، مهم است که مطمئن شوید انتخاب بهتر شما دارای ویژگی های زیر است:

1.واکنشگرا برای موبایل

واکنشگرایی برای تلفن همراه برای موفقیت یک وب سایت فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است. بیش از 46 درصد از مصرف‌کنندگان کل فرآیند خرید خود (از تحقیق تا خرید) را در تلفن‌های هوشمند انجام می‌دهند، و حتی حدود 75 درصد اعتراف کرده‌اند که سایت‌هایی را که برای موبایل بهینه‌سازی نشده‌اند، رها می‌کنند. یک پلت فرم تجارت الکترونیک پاسخگو می تواند تضمین کند که بازدیدکنندگان از انواع دستگاه ها به همان اندازه تجربه عالی دارند - بدون هیچ گونه محدودیتی در طراحی.

BigCommerce یا ارد وب یک پلت فرم تجارت الکترونیک پیشرو برای ساخت یک فروشگاه موبایل زیبا است که برای افزایش فروش موبایل بدون هیچ تلاش اضافی طراحی شده است. با پلتفرم ما، کاربران امکانت زیر را دیرافت می کنند:

  • تم های واکنشگرا
  • اندازه تصاویر ارائه شده برای موبایل.
  • صفحات موبایل برای عملکرد و تعامل بالاتر ساخته شده اند.

2.فرصت های سفارشی 

"زیبایی" یک ارزیابی ذهنی است. با این حال، وقتی صحبت از طراحی سایت می‌شود، «ظاهر خوب» معمولاً به معنای چیدمان مناسب، تایپوگرافی و نماد نگاری زیبا، تصاویر واضح و سایر عناصر طراحی در سایت است که فروشگاه شما را از دیگران متمایز می‌کند.

اگر پلتفرم تجارت الکترونیک شما فاقد ویژگی‌های سفارشی‌سازی و قالب‌های زیبای آماده برای استفاده است و در استفاده از قالبی مشابه صدها فروشگاه دیگر گیر کرده‌اید، فضای کمی برای نشان دادن تفاوت برند شما وجود ندارد.

با BigCommerce یا ارد وب ، شرکتها می توانند:

  • وب سایت تان را با ویرایشگر بصری ما و صفحه ساز کاملا سفارشی کنید.
  • با قالب های واکنش گرا فروش در موبایل را افزایش دهید.
  • سایت خود را در نیمی از زمان با استفاده از ابزارهای توسعه مدرن بسازید.
  • یک تجربه خرید شخصی و جذاب ارائه دهید.
  • با یک شبکه جهانی از کارشناسان حرفه ای طراحی وب سایت ارتباط برقرار کنید.

3. ناوبری سایت کاربر پسند

ناوبری یک اصطلاح چتری برای تمام عناصر رابط کاربری است که کاربران می توانند برای دستیابی به اطلاعات خاصی در وب سایت شما استفاده کنند. اینها شامل منوی پیمایش سرصفحه، صفحات دسته بندی محصولات، فیلترها، جستجو در سایت و پاورقی ها می شود. فرض کنید یک پلت فرم تجارت الکترونیک توانایی شما را برای ایجاد مسیرهای ناوبری سفارشی محدود می کند. در این صورت، شما با یک وب سایت زیبا اما ناکارآمد مواجه خواهید شد که تعداد کمی از مشتریان مایل به استفاده از آن هستند و نرخ تبدیل شما برای آن متضرر خواهد شد.

یک سایت باکیفیت و ساده برای استفاده می تواند دنیایی از تفاوت بین مرور مشتری و خرید مشتری ایجاد کند. طراحی پلت فرم ساده و شهودی BigCommerce به مشتریان امکان می دهد هر دستگاهی را به راحتی و بدون حواس پرتی بررسی کنند. با ساده‌سازی تجربه خرید آنلاین، ما یک فرآیند دشوار را آسان می‌کنیم.

4. تجربه کاربری قانع کننده

لذت مصرف کنندگان را ترغیب می کند که خرید خود را تکمیل کنند و سپس مقداری دیگر خرید کنند. چه چیزی این حس لذت را شعله ور می کند و یک برند را به سطح بالاتری می برد؟ بهترین ابزارهای بازاریابی در جهان کمکی به سایت شما نخواهد کرد.

راه حل؟ یک تجربه کاربری کاملاً فکر شده (UX).

UX نقشی اساسی در حصول اطمینان از اینکه وب سایت شما نه تنها کاربردی، بلکه بصری، قابل اعتماد، کاربر پسند و آسان برای پیمایش (جابه جایی) است، ایفا می کند. این عوامل لذت تعامل با سایت را افزایش می دهد و مرور آن را به تجربه ای لذت بخشی تبدیل می کند.

به تبدیل های بالاتر، خریدهای تکراری، نقدهای تحسین برانگیز و توصیه های لسانی فکر کنید. این موارد بسیار قابل توجه هستند و می توانند بین رشد و نزول یک شرکت تفاوتی مهم ایجاد کنند.

چگونه تشخیص می دهید که آیا پلت فرم تجارت الکترونیک شما سازگار با تجربه کاربری است؟ نمونه های متعددی از وب سایت های ساخته شده بر روی پلت فرم BigCommerce را بررسی کنید. به طور مشخص:

  • اجزای اصلی UI را ارزیابی کنید. وب سایت را مرور کنید تا متوجه شوید که آیا نحوه جابه جایی را دوست دارید یا خیر، طرح بندی ها را موثر و همه عناصر طراحی را بصری و زیبا بیابید.
  • فرصت های سفارشی سازی را بررسی کنید. هرچه عناصر بیشتری را بتوانید تغییر دهید، UX منحصربفرد تری را می توانید در مقیاس عملیات خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید: چیزی که برای یک فروشگاه کوچک شبیه یک «شروع کننده» خوب به نظر می‌رسد ممکن است برای عملیات‌های بزرگ‌تر تبدیل به یک بدهی هزینه‌بر شود. مطمئن شوید که می توانید عناصر طراحی مختلف را با تغییر اولویت های خود بالا پایین و اضافه کنید.
  • عملکرد وب سایت را اندازه گیری کنید. زمان بارگذاری صفحه و سرعت کلی وب سایت از UX شما کم یا زیاد می شود. صفحات کند، عناصر طراحی دارای اشکال، و ویدیوهای محصول با بارگذاری آهسته اغلب ناشی از یک CMS/CDN ضعیف و ارائه دهنده میزبانی مورد استفاده توسط پلت فرم تجارت الکترونیک است.

پلتفرم تجارت الکترونیک BigCommerce یا ارد وب همه ای موارد را در نظر می گیرد و به شرکت ها ها اجازه می دهد تا وب سایتی ایجاد کنند که یک تجربه کاربری قانع کننده و با حس دریافت پاداش را ارائه می دهد.

تفاوت های طراحی بین سایت های تجارت الکترونیک B2C و B2B

برای طراحی یک وب سایت با کارایی بالا، باید مخاطبان هدف خود و بهترین راه رسیدن به آن را بشناسید. هر دو وب‌سایت تجارت الکترونیک کسب‌وکار به کسب‌وکار (B2B) و کسب‌وکار با مصرف‌کننده (B2C) دستور کار یکسانی دارند - فروش. اما ابزار رسیدن به این هدف تا حدودی متفاوت است.

برای شرکت های B2C، آگاهی از برند اولویت شماره 1 است. یک نام تجاری قابل تشخیص (در هنگام انتخاب نام دامنه خود به این فکر کنید) با حضور آنلاین قوی = سهم بالاتری از کل بازار آدرس پذیر.
برای شرکت های B2B، اولویت اصلی تولید سرنخ است. با یک بازار خاص و چرخه خرید طولانی تر، مارک های B2B باید یک خط لوله ثابت از سرنخ های خاص را حفظ کنند.
بیایید نگاهی به این بیندازیم که از نظر طراحی این به چه معناست.

1. تفاوت در قصد مشتری.

هر دو خرید B2B و B2C توسط یک نیاز جرقه زده می شوند. اما انگیزه های اساسی پشت این نیازها متفاوت است.

هدف مشتری B2B توسط اولویت های تجاری هدایت می شود و توسط گروهی از افراد دیگر (ذینفعان، تیم ها، مشتریان شرکت، کاربران نهایی) حمایت می شود. با توجه به بسیاری از افراد، زمان‌بندی تحقیقات محصول طولانی‌تر است و فهرست الزامات برای ارزیابی محصولات دقیق‌تر است. به همین دلیل است که وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک B2B بیشتر روی تبدیل بازدیدکنندگان برتر (TOFU) و قیف متوسط ​​(MOFU) به مشتریان بالقوه و سپس تبدیل آنها به مشتریان با استفاده از ترکیبی از آنلاین (بازاریابی ایمیل، کتاب‌های الکترونیکی، استراتژی های رسانه های اجتماعی، دموهای آنلاین) و فروش آفلاین (مشاوره تلفنی، دموهای حضوری و غیره).

خریداران B2C بر اساس نیاز فوری اقدام می کنند. در حالی که بیشتر افراد با مقایسه مشخصات و قیمت‌های محصول، خرید می‌کنند، میانگین زمان صرف شده در هر مرحله از چرخه عمر فروش کوتاه‌تر است. برخلاف خریداران B2B که زمان بیشتری را به ارزیابی و بررسی محصول مبتنی بر داده اختصاص می‌دهند، افراد B2C اغلب بر اساس انگیزه عمل می‌کنند و بنابراین پذیرای محرک‌های شناختی مختلف هستند که توسط سوگیری ما فعال می‌شوند:

منبع : Think with Google

تاکتیک‌های موثر بهینه‌سازی نرخ تبدیل، که توسط خرده‌فروشان B2C استفاده می‌شود، از این سوگیری‌ها در طراحی استفاده می‌کند تا تصمیمات خرید در مشتریان را تحت تأثیر قرار دهد.

2. فرآیند خرید.

افراد بیشتری از جمله کاربران نهایی و نمایندگان خرید/تصمیم گیرندگان در فرآیند خرید B2B درگیر هستند. وب‌سایت تجارت الکترونیک ابزار تسهیل‌کننده‌ای است که باید از طریق محتوا، ابزارهای تعاملی محلی و پشتیبانی از دارایی‌های بازاریابی و اطلاعات  نشان دهد که چگونه محصولات شما می‌توانند تمام نیازهای سازمان را برآورده کند. به یاد داشته باشید: هدف نهایی شما تولید سرنخ است، نه فروش فوری.

در فضای B2C، تصمیمات خرید اغلب احساسی و رویداد محور هستند. دستگاه قهوه خراب است؟ خوب، من به یک دستگاه جدید نیاز دارم. اوه، این کفش ها زیبا به نظر می رسند. از کجا می توانم آنها را بخرم؟

اکثر مصرف کنندگان B2C در وضعیت ثابتی از بررسی محصول و ارزیابی در پس زمینه هستند. وقتی آنها یک پیشنهاد خوب را پیدا می کنند، تقریباً آماده هستند تا آن را بخرند. از این نظر، وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک B2C باید قابلیت کشف شدن را آسان کنند و به آن احساس فوریت کمک کنند.

3. تجربه کاربری.

تجربه کاربری برای خریداران B2B و B2C به همان اندازه ضروری است، اما باید تفاوت در قصد و فرآیند خرید را در نظر بگیرد. گروه نیلسن پنج تفاوت مهم در الزامات UX برای وب سایت های B2B و B2C شناسایی می کند:

  • طراحی B2B باید محتوای طولانی تری را برای پشتیبانی از تصمیم گیری طولانی و فرآیند فروش در خود جای دهد.
  • تمام محتوای B2B باید با دو مخاطب هدف - "انتخاب کنندگان" (تصمیم گیرندگان) و کاربران نهایی صحبت کند.
  • اطلاعات محصول B2B باید طولانی تر، جامع تر و شامل یک نمای کلی از یکپارچه سازی ها، قابلیت ها و الزامات نظارتی باشد.
  • مشتریان B2B و B2C هر دو نسبت به قیمت آگاه هستند. اما سناریوهای قیمت گذاری B2B پیچیده تر هستند. به خریداران B2B تنوع محدوده قیمت، سناریوهای پرداخت به ازای استفاده یا ماشین حساب برای تسهیل تصمیم گیری ارائه دهید.
  • مانند فروشگاه‌های B2C، وب‌سایت‌های B2B به بخش‌های مختلف مشتریان، متفاوت در اندازه، صنعت و بودجه عملیاتی پاسخ می‌دهند. بنابراین، وب‌سایت‌های B2B باید یک ناوبری متنوع‌تر و مبتنی بر مخاطب طراحی کنند تا به همه اهداف پاسخ دهند.
     

هنگام طراحی یک پلت فرم تجارت الکترونیک، یک سازمان B2B باید تمام تلاش خود را برای بهبود ظاهر و طراحی وب سایت خود انجام دهد تا استثنایی ترین تجربه کاربری ممکن را ارائه دهد. این را می توان از طریق:

  • سهولت استفاده. همه چیز در وب سایت باید به راحتی پیدا شود. سرعت و راحتی که مشتری می تواند سایت را مشاهده کند برای فرآیند خرید ضروری است.
  • لوگوها و نظرات. مجموعه متنوعی از نظرات و نظرات مشتریان و لوگوها می تواند با ارائه اطلاعاتی که آنها می توانند به آنها اعتماد کنند به مخاطبان گسترده تری برسد.

فراخوان برای عمل (CTAs). یک مشتری به یک محصول علاقه مند است - حالا چه؟ ایجاد CTA های کالیبره شده که توجه کاربر را به خود جلب می کند و می تواند مصرف کنندگان را در جهت درست راهنمایی کند، منجر به تولید سرنخ و افزایش سودآوری می شود.

6 بهترین نمونه طراحی وب سایت تجارت الکترونیکی (فروشگاه اینترنتی)

اکنون که می دانید طراحی وب تجارت الکترونیک چگونه برای وب سایت های B2B متفاوت است، اجازه دهید به تجارت B2C برگردیم و چند نمونه را مرور کنیم.

1. Larq

LARQ از تصاویر و انیمیشن های واضح محصول استفاده می کند تا ما را واقعاً در مورد چیزی به سادگی نوشیدن آب هیجان زده کند. خرده فروش بطری آب قابل استفاده مجدد ما را متقاعد می کند که به جنبش بطری آنها بپیوندیم و محصولات شیک بیشتری را از طریق کپی رایتینگ نقطه ای، ویژگی های محصول بلوک رنگ و یک ماشین حساب تعاملی درباره زباله پلاستیکی کشف کنیم.

افزودن قابلیت های چند منطقه ای یکی دیگر از لحظات مهم بود. بر اساس LARQ، نرخ تبدیل آنها در عرض سه ماه 80 درصد افزایش یافته است.

2. Burrow

خرده فروش مبلمان مدولار، بارو، کلماتی را به نفع یک ویدیو در صفحه اصلی نادیده گرفت تا ارزش اصلی خود را نشان دهد - مونتاژ مبلمان جدید می تواند سرگرم کننده، سریع و بدون ابزار باشد. بارو با استفاده از ترکیبی از عکس‌های محصول و سبک زندگی، به راحتی می‌تواند جدیدترین طرح‌های آن‌ها را در خانه خود به تصویر بکشد، آنها را برای تناسب مناسب سفارشی کنید و با چند کلیک سفارش دهید.

3. Skullcandy

ما اغلب در مورد Skullcandy هیجان زده می شویم، اما انجام بهتر از این با یک فروشگاه تجارت الکترونیک بسیار سخت است. آنها به طرز ماهرانه‌ای رنگ‌های روشن را با طراحی وب‌سایت سیاه و سفید متمایز می‌کنند تا حسی براق و مجلل ایجاد کنند. محصولات را به راحتی می توان پیدا کرد، با جزئیات زیاد در ویدیو مرور کرد و سپس مشخصات آن را خواند. اگرچه بازار اصلی آن‌ها بخش های صوتی است، مرور وب‌سایت Skullcandy یک تجربه حسی لذت‌بخشی است که باعث آن استفاده تخصصی از تصاویر، عناصر طراحی متریال و ویدیو است.

4. Solo stove

وب سایت Solo Stove نمونه ای قابل تحسین از نحوه استفاده از نماد نگاری در تجارت الکترونیک است. سازنده گودال آتش نشانی‌های سفارشی را برای هر دسته محصول ساخته است تا آنچه را که می‌فروشند بهتر منتقل کند و برخی از مشخصات اصلی محصول را برجسته کند. بخش‌های ویدیوها، تصاویر و پرسش‌های متداول درباره نحوه تولید محصول، بخش های اصلی آن‌ها را بیشتر برجسته می‌کند - محصولات آن‌ها بادوام، استفاده از آنها آسان است و ارزش قیمت را دارند.

5. Bliss

وب سایت Bliss یک آب نبات پنبه ای است. این برند مراقبت از پوست مجهز به اسپا از سه رنگ غالب - صورتی هزاره ای، آبی بچه و زرد ژنرال Z استفاده می کند تا از نظر بصری برای خریدار اصلی خود جذابیت داشته باشد. نگرش نام تجاری بد بو و دوستانه از طریق میکروکپی بیشتر تقویت می شود. عبارت کپی دکمه، عناوین بخش ها و توضیحات فرم باعث می شود احساس کنید در مورد روال مراقبت از پوست خود با یک دوست صحبت می کنید.

6. The Mountain

The Mountain تمام ویژگی های طراحی عالی یک وب سایت تجارت الکترونیک را دارد. یک نوار پیمایش ساده که دسته‌های اصلی محصولات را نشان می‌دهد، حس جستجو را تحریک می‌کند. یک بنر خدماتی که در زیر سربرگ قرار داده شده است، فوراً در مورد شرایط حمل و نقل و تأخیرهای احتمالی اطلاع رسانی می کند که روش خوبی برای مدیریت انتظارات مشتری است.

نوار لغزنده جدیدترین چیزها و تبلیغات فصلی را برجسته می کند و نجوه پیدایش بیشتر را تشویق می کند که با طیف گسترده‌تری از دسته‌بندی‌های محصولات مرتبط است، The Mountain یک کار طراحی عالی برای سازماندهی همه چیز در دسته‌ها انجام داده است تا احساس طاقت‌فرسایی را که بسیاری از پلتفرم‌های تجارت الکترونیک می‌توانند به شما بدهند، کاهش دهد.

مزایای استفاده از BigCommerce برای طراحی سایت

نمونه های وب سایت بالا همگی توسط BigCommerce طراحی شده اند. کیفیت به خودی خود صحبت می کند و اینجاست که چرا مشتریان سازمانی و SMEها به طور یکسان پلت فرم تجارت الکترونیک ما را انتخاب می کنند:

1. انعطاف طراحی

وب سایت تجارت الکترونیک زیبا یا کاربردی؟ با BigCommerce هر دو را دریافت می کنید.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک را به عنوان ساختن خانه در نظر بگیرید. ابتدا باید ملات و دیوارهای بیرونی قوی ایجاد کنید. BigCommerce "آجرهای" فنی را در اختیار شما قرار می دهد تا در هسته عملیات آنلاین خود قرار دهید - صفحه سازهای بدون کد، چک کردن ایمن، پایگاه کد مناسب سئو سایت و موارد دیگر. می‌توانید «آجر»های مختلف را با هم ترکیب کنید و یک خانه کوچک یا یک عمارت ویکتوریایی 6 خوابه بسازید.

ما همچنین در مورد طراحی داخلی یا جلویی شما را محدود نمی کنیم. شما می‌توانید به وب‌سایت خود ظاهری کاملاً سفارشی بر روی نام تجاری خود بدهید، بدون اینکه به سئو، قابلیت استفاده یا امنیت اهمیت دهید. در همان زمان، می‌توانید با جفت کردن تجارت اصلی داخلی با ادغام‌های خارجی، پشتیبان خود را برای مطابقت با عملیات خود سفارشی کنید.

2. بیش از 150 تم تجارت الکترونیک بسیار خوب

اگر تمایلی به ایجاد طرح فروشگاه خود از ابتدا ندارید، می توانید نگاهی به فروشگاه تم ما بیندازید. با بیش از 150 طرح منحصر به فرد، مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که چشم شما را خشنود کند. گزینه ها را بر اساس نوع شبکه، طرح کاتالوگ محصول یا صنعت مرور کنید. همچنین می‌توانید بهترین تم‌های تجارت الکترونیک را که توسط کارکنان ما انتخاب شده‌اند، مرور کنید.

هر موضوع BigCommerce واکنش گرا، سازگار با موبایل و SEO است و برای قابلیت استفاده بهینه شده است. استفاده از یک تم از پیش ساخته شده میانبری برای طراحی یک وب سایت تجارت الکترونیک عالی با هزینه کمتر است.

3. فرصت های سفارشی سازی

اگر بخواهم یک تجربه تجارت الکترونیک واقعاً سفارشی طراحی کنم، چه؟ به ادغام‌ها و افزونه‌های شخص ثالث با برنامه‌های واقعیت افزوده، یک CDN + CMS سفارشی برای پشتیبانی از انتشارات سنگین و یک موتور توصیه محصول مبتنی بر ML با داده‌های بی‌درنگ فکر کنید. آیا BigCommerce هنوز برای من است؟

کاملا. BigCommerce یک پلت فرم Open-SaaS است، به این معنی که زیرساخت فنی ما می تواند به راحتی با مجموعه ای از برنامه های کاربردی دیگر از طریق API ها متصل شود. پلت فرم ما به طور یکپارچه با برنامه های خارجی ادغام می شود و می تواند در اکوسیستم های فنی بزرگتر ادغام شود. با کمک شرکای آژانس مانند Folio3 که از خدمات طراحی BigCommerce استفاده می کنند، می توانید فروشگاهی از رویاهای خود ایجاد کنید. با BigCommerce، می‌توانید از ویژگی‌های اصلی تجارت ما برای مدیریت موجودی، پردازش پرداخت، حمل و نقل، مدیریت تقلب و موارد دیگر استفاده کنید، در حالی که از فناوری دیگری مانند WordPress یا Adobe Experience Management برای قدرت بخشیدن به وب‌سایت خود استفاده می‌کنید. چنین تنظیماتی به نام تجارت بدون سر نامیده می شود.

4. ابزار ساختمانی بدون کد

اگر به عملکرد طراحی کمتر پیچیده اما همچنان قوی نیاز دارید، ما آن را نیز ارائه می دهیم. از صفحه ساز ما استفاده کنید - ابزار ویرایش صفحه وب را بکشید و رها کنید که مشاغل کوچک و شرکت های Fortune 500 از آن برای ایجاد صفحات فرود جذاب استفاده می کنند. با استفاده از عناصر طراحی از پیش ساخته شده، می‌توانید به سرعت لیست‌های محصولات جلب توجه و کلیک را بدون نوشتن یک خط کد، نمونه اولیه کنید. تجربیات تعاملی مشتری ایجاد کنید، بازی بازاریابی محتوای خود را ارتقا دهید و بدون تماس با تیم توسعه، صفحات پشتیبانی جدید را به قیف فروش خود اضافه کنید.

5. عملکرد و امنیت وب سایت

هیچ چیز برای موفقیت یک پلت فرم آنلاین ضروری تر از ساخت و عملکرد وب سایت آن نیست. BigCommerce با در نظر گرفتن این ایده، پلتفرم تجارت الکترونیک خود را برای حذف اصطکاک از سفر مشتری از طریق سرعت فوق العاده سریع، پهنای باند بی نظیر و چندین لایه امنیتی ایجاد کرد.

سازمان ها باید زمان بیشتری را برای تولید فروش و کمتر برای نظارت و نگهداری سایت خود صرف کنند. BigCommerce با استفاده از قدرت Google Cloud Platform، چندین لایه امنیتی، پهنای باند و سرعت پیشرو در صنعت را ارائه می دهد. پلتفرم BigCommerce دارای گواهی ISO/IEC 27001:2013 و PCI DSS 3.1، گواهینامه سطح 1 به عنوان فروشنده و ارائه دهنده خدمات است.

تمام این سرعت و امنیت در صورتی که فروشگاه بدون توجه به خطاهای شبکه یا مشکلات میزبانی از کار بیفتد، معنایی ندارد. سازمان‌ها در مورد BigCommerce نگران این موضوع نیستند، زیرا پلتفرم تجارت الکترونیک میزبان ما میانگین آپتایم بیش از 99.99% دارد.

6. تخصص تجارت الکترونیک

ساختن یک پلتفرم تجارت الکترونیک می تواند مشکل باشد و بدون کمک متخصصان، پروژه ای است که می تواند به سرعت از بین برود. رمز موفقیت؟ داشتن درک کامل از ابزارهایی که با آنها کار می کنید.

نترسید، BigCommerce اینجاست تا به پشتیبانی زنده و پیشرو در صنعت کمک کند هر زمان که به آن نیاز داشتید. همراه با توصیه های ارزشمند تجارت الکترونیک در انجمن های انجمن ما، ما متعهد هستیم که در کنار بازرگانان خود در هنگام ساختن پلتفرم ها و کسب و کار خود باشیم.

هیچ پلتفرم تجارت الکترونیک دیگری پشتیبانی و خدمات داخلی BigCommerce را ندارد. تیم پشتیبانی آموزش دیده ما به صورت 24/7 از طریق تلفن، ایمیل یا چت آماده پاسخگویی به سوالات شما و رفع مشکلات شما می باشد. اکثر تماس ها در کمتر از دو دقیقه پاسخ داده می شوند و بیش از 85٪ از مشکلات در اولین تماس حل می شوند. چه اولین فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید یا یک صدمین فروشگاه خود، BigCommerce پشتیبانی لازم را در هر مرحله از رشد شما فراهم می کند.

چک لیست 9 مرحله ای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

حتی با بهترین ابزارهای ، فرآیند طراحی می‌تواند به راحتی بدون یک نقشه راه روشن از مسیر خارج شود. برای راه اندازی فروشگاه الکترونیکی خود به چه چیزهایی نیاز است؟

  • صفحه نخست.
  • صفحات دسته بندی
  • صفحات فرود محصول
  • صفحه پرداخت
  • درباره ما.
  • موتور جستجو در سایت.
  • فرم های ثبت نام و ورود به حساب کاربری
  • فرم اشتراک ایمیل
  • الزامات قانونی

بیایید یک به یک به همه اینها بپردازیم.

1. صفحه اصلی

صفحه اصلی اولین نقطه تماس بین شما و یک مشتری بالقوه است - می توانید آن را به عنوان یک فروشگاه دیجیتال برای تجارت آنلاین خود در نظر بگیرید. با تقریباً سه ثانیه برای ایجاد یک تأثیر خوب، باید با انتخاب های استراتژیک طراحی در صفحه اصلی باشد.

صفحات اصلی تجارت الکترونیک با عملکرد بالا معمولاً عناصر زیر را به اشتراک می گذارند:

  • مجموعه ای واضح از دسته بندی محصولات، چه در قسمت سرصفحه یا نوار کناری.
  • تصاویر مهم (یا لغزنده) که محصول اصلی یا پیشنهادات فعلی را نشان می دهد.
  • ارائه محصولات توصیه شده، اقلام پرطرفدار یا دسته بندی محصولات.
  • پیشنهادات پاپ آپ یا چسبنده.

هر چند ساختار فوق بریده و خشک نیست. ظاهر صفحه اصلی شما توسط دو عامل تعیین می شود - بشغل شما و ترجیحات مشتریان شما.

صفحه اصلی American Leather فوراً محبوب ترین ویژگی ها و مناطق فرود را از طریق یک طراحی واضح و آموزنده به بیننده ارائه می دهد.

منبع: American Leather

2. صفحه دسته بندی

صفحات دسته بندی به سازماندهی همه محصولات شما و تسهیل پیدا شدنشان کمک می کند. مشتریانی که از نظر دیجیتالی حواسشان پرت شده است، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه، اطلاعات فوری می خواهند. بنابراین شما باید با دسترسی سریع به محصولاتی که میل دارند به آنها کمک کنید.

جدا از اینکه برای تجربه کاربر بسیار مهم است، صفحات دسته بندی نیز باید برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) بهینه شوند. روابط نادرست والدین و فرزند می تواند منجر به محتوای تکراری شود و رتبه شما را در نتایج جستجو کاهش دهد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که هر صفحه دسته:

  • دارای URL توصیفی و سئو پسند است.
  • دارای متون منحصر به فرد برای توضیحات دسته.
  • به طور منطقی با معماری کلی اطلاعات شما مطابقت دارد.
  • دارای فیلترهای اضافی برای مرتب سازی پیشنهادات محصول.

Natori از همه این اصول پیروی می کند تا یک تجربه مرور لذت بخش برای خریداران ایجاد کند:

منبع: Natori

3. صفحه محصول

طراحی صفحه محصول برای تجارت الکترونیک بسیار مهم است. چه تی شرت بفروشید و چه لاستیک، اگر لیست های شما جذاب به نظر نمی رسند، تعداد ترافیک و نرخ تبدیل شما هرگز بالا نمی رود. حداقل، صفحه محصول شما باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • عکس محصول با کیفیت بالا
  • مشخصات محصول: نام، رنگ، اندازه، قیمت، ویژگی های کلیدی.
  • خرید و ذخیره برای دکمه های بعدی.
  • توضیحات کامل محصول
  • اثبات اجتماعی/بررسی مشتریان.
    محصولات مرتبط (بالافروش و متقابل).
     

سپس می‌توانید به آن برخی ویژگی‌های دیگر اضافه کنید - تایمرهای شمارش معکوس، نمایش‌های ویدیویی یا واقعیت افزوده، گزینه ورود به فروشگاه، هشدارهای بازگشت به استوک و موارد دیگر.

صفحه محصولی مانند نیکون ساده و آسان است و به بازدیدکنندگان یک دید کلی از محصولاتشان می دهد و در عین حال ویژگی ها و مقایسه ها را امکان پذیر می کند.

منبع: نیکون

4. صفحه پرداخت

به گفته موسسه بایمرد، عوامل زیادی می توانند مشتری را ترغیب کنند که سبد خرید خود را رها کند:

منبع: موسسه بایمرد
بهبود ظاهر و جریان صفحه پرداخت شما می تواند از بسیاری از این موارد جلوگیری کند.

  • برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند، «تسویه‌حساب مهمان» را فعال کنید و از آنها بخواهید پس از تکمیل خرید، یک حساب کاربری در شما ثبت کنند.
  • تعداد فیلدهای فرم مورد نیاز را کاهش دهید. به طور متوسط، وب سایت های تجارت الکترونیک دارای 12.8 فیلد در جریان پرداخت هستند. اما شما تمام داده های مشتری مورد نیاز خود را در فیلدهای 6 تا 8 ثبت می کنید.
    همه روش‌های پرداختی را که می‌پذیرید (به عنوان مثال، کارت نقدی یا اعتباری، Apple Pay، PayPal) به وضوح فهرست کنید.
  • مشتریان را در مورد تمام هزینه های احتمالی قبل از تسویه حساب مطلع کنید. گزینه‌ها عبارتند از قرار دادن یک بنر چسبنده که بازدیدکنندگان را در مورد آستانه «ارسال رایگان» مطلع می‌کند، شامل هزینه‌های رسیدگی در قیمت‌گذاری محصول و اعمال خودکار مالیات‌های فروش مربوطه قبل از پرداخت است.

5. صفحه درباره ما

صفحه درباره ما را به عنوان یک ایده اضافی تلقی نکنید، به خصوص اگر در تجارت الکترونیک B2B هستید - 52٪ از خریداران تجاری می گویند یکی از اولین چیزهایی که می خواهند در وب سایت فروشنده ببینند، صفحه درباره ما است.

راه های زیادی برای ایجاد یک صفحه جذاب «درباره ما» برای یک شرکت تجارت الکترونیک وجود دارد:

  • یک داستان در مورد محصولات خود بگویید.
  • تیم خود را معرفی کنید
  • ارزش های شرکت خود را ارائه دهید.
  • نحوه عملکرد خود را توضیح دهید.
  • در مورد تاریخ خود صحبت کنید.
  • یا چشم انداز آینده خود را ارائه دهید.

از نظر طراحی، متن را کوتاه و دقیق نگه دارید. از پیشنهادات فروش و CTA اجتناب کنید، اما از تصاویر تیمی و محصول خوب برای پشتیبان گیری از داستان خود استفاده کنید.

صفحه درباره ما گرنسون نمونه‌ای عالی از یک شرکت است که داستان تاریخ و میراث خود را در حالی که آینده را می‌فروشد بیان می‌کند.

منبع: گرنل

6. موتور جستجو در سایت

یک موتور جستجو در سایت برای دوام طولانی مدت یک وب سایت تجارت الکترونیک ضروری است، هم برای مشاغل بزرگ و هم برای کسب و کارهای کوچک. ایجاد امکان گشت و گذار مشتری به صورتی که ساده و کارآمد باشد اولویت هر کسب و کاری است. یک موتور جستجو در سایت گشت و گذار مشتری را تسریع می کند و به آنها امکان می دهد نتایج خود را سریع و بدون دردسر پیدا کنند.

برای ایجاد یک تجربه جستجوی عالی در سایت:

  • نوار جستجو که به قابل کشف شدن باشد.
  • پیشنهاد تکمیل خودکار
  • نتایجی را برای کلمات غلط املایی ارائه کنید.
  • نتایج جستجو را با استفاده از تجزیه و تحلیل شخصی سازی کنید.
  • پشتیبانی از جستجوی تصویر همراه با پرس و جوهای متنی.

شرکت ها باید هنگام ایجاد یک موتور جستجو در سایت، تجربه تلفن همراه را فراموش نکنید. قابلیت های جستجوی یک سایت تجارت الکترونیک باید با پیمایش موبایل سازگار باشد و بتواند صفحه نمایش کوچکتری را مدیریت کند.

موتور جستجوی فوجیتسو در سایت کامل و ساده است، با تکمیل خودکار و فیلترهای پیشنهادی برای محدود کردن نتایج جستجو.

منبع: فوجیتسو

7. فرم های ثبت نام و ورود به حساب کاربری.

بیش از حد از فرم های ورود استفاده نکنید. آنها باید کوتاه، پیشرونده و بدون اصطکاک باشند.

از خریدار بخواهید ابتدا اطلاعات اولیه (ایمیل/گذرنامه) را ارائه دهد یا حتی با یکی از حساب های اجتماعی خود وارد شود. به یاد داشته باشید، هر مرحله اضافی در طول ثبت نام، شانس ریزش را افزایش می دهد. منتظر بمانید تا جزئیات ارسال و صورتحساب را درخواست کنید تا پس از تکمیل ثبت نام. به کاربران گزینه ای برای ذخیره و استفاده مجدد از اطلاعات خود در یک دفترچه آدرس ارائه دهید.

یک فرم لاگین خسته کننده و بیش از حد پیچیده می تواند مشتری را حتی قبل از اینکه خریدی انجام دهد، منصرف کند و از حضور طولانی مدت مشتری جلوگیری کند و آنها را از خط ارتباطی یک تجارت حذف کند.

ثبت حساب کلارک یک تجربه ساده است در حالی که پیدا کردن و استفاده از آن آسان است.

منبع: Clark's

8. فرم خبرنامه ایمیل.

یک کمپین بازاریابی ایمیلی تجارت الکترونیک که به خوبی اجرا می شود می تواند ترافیک مکرر را به وب سایت شما برساند و نرخ تبدیل را به حداکثر برساند. با این حال، قبل از بازاریابی، باید لیست ایمیل خود را بسازید.

برای جلب اشتراک، خبرنامه خود را در صفحه اصلی قرار دهید و یک نسخه چسبناک یا پاپ آپ را در قسمت پایین صفحه نگه دارید. برای حفظ خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند، می‌توانید برای اشتراک تخفیف کوچکی نیز اعمال کنید.

Jeni's Splendid Ice Creams صفحه اصلی فرم خبرنامه خود را قرار می دهد و ثبت نام را آسان تر از همیشه می کند.

منبع: Jeni's

9. الزامات قانونی.

قبل از راه‌اندازی یک وب‌سایت تجارت الکترونیک، باید مطمئن شوید که از نظر قانونی با قوانین مناسب حفظ حریم خصوصی داده‌ها مطابقت دارد. مقررات اخیر مانند GDPR در اروپا یا CCPA در کالیفرنیا به طور مستقیم بر جمع آوری و استفاده از داده ها، به ویژه برای سازمان های بزرگتر، تأثیر می گذارد. اگر وب سایتی از کوکی ها استفاده می کند، آن سایت باید اطمینان حاصل کند که آنها مجوز کاربران را دریافت می کنند.

GDPR و CCPA قبلاً بر وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک تأثیر گذاشته‌اند و درآمد کلی تجارت الکترونیک سال بعد از اجرای GDPR به میزان 8.3 درصد کاهش یافته است.

برای اطمینان از انطباق با و قبل از راه اندازی سایت، هر سازمان باید این سه مورد را تنظیم کند:

  • سیاست حفظ حریم خصوصی
  • شرایط و ضوابط
  • سلب مسئولیت

اینها می تواند به جلوگیری از مسائل حقوقی که ممکن است به وجود بیاید کمک می کند و به طور واضح پایبندی سایت را به مشتریان شما اطلاع می دهد. جریمه های تخلفات سنگین است - بهتر است سازمان ها جلوتر از آنها بمانند.

10 توصیه متخصصان طراحی وب سایت تجارت الکترونیک

ما مفصل در رابطه این موضوع مفصل صحبت کرده‌ایم و به شما نشان داده‌ایم که یک طراحی تجارت الکترونیک برنده باید چگونه به نظر برسد و به چه صفحاتی نیاز دارد.

اکنون بیایید به نکات طراحی و نحوه جداسازی و صحبت برای صاحبان فروشگاه بپردازیم.

1. آن را ساده نگه دارید

مسیر خرید باید بلافاصله برای مشتری مشخص باشد. قبل از افزودن یک عنصر طراحی جدید به صفحه، از خود بپرسید: آیا این به سفر خریدار کمک می کند یا مانعی ایجاد می کند؟

بهتر است با حداقل صفحه فرود شروع کنید. سپس با کسب اطلاعات بیشتر در مورد رفتارها و ترجیحات مخاطبان، عناصر محرک تبدیل اضافی را اضافه کنید.

2. صحبت در مورد رضایت 

تجربه کاربری عالی لذت تعامل با برند شما را افزایش می دهد. در مقابل، اشتباهات طراحی این حس خوب را از بین می برد.

پس از اتمام طراحی اولیه، هر صفحه را بررسی کنید تا تعیین کنید کجا می توانید اضفه کاری ها را حذف کنید و لذت بیشتری برای بهبود نرخ تبدیل فروشگاه خود به آن اضافه کنید.

3. یک فروشگاه سفارشی که از شما در برابر رقبا محافظت می کند

نام تجاری دارایی قدرتمندی برای ایجاد ارتباطات عاطفی با مخاطبان و تبدیل آنها به طرفداران نام تجاری است. از هر پنج مشتری، چهار نفر تمایل بیشتری برای تبلیغ یک برند مورد علاقه برای مدت طولانی دارند.

با ایجاد یک تجربه خرید متمایز در تجارت الکترونیک، جایگاه خود را به عنوان یک برند مورد علاقه طولانی مدت، یک تعامل در یک زمان، تضمین می کنید.

4. یک تجربه کاربری عالی همیشه باید در اولویت باشد

قیمت‌های جذاب، تبلیغات جذاب و بنرهای جذاب هنوز مهم هستند، اما اگر UX کلی بد باشد، اثربخشی آنها کاهش می‌یابد. ابتدا روی اطمینان از قابلیت استفاده و عملکرد بالای وب سایت تمرکز کنید، سپس روی عناصر طراحی گرافیکی اضافی کار کنید.

5. طراحی تخت را در امتحان کنید

در حال حاضر، طراحی تخت به یک نگاه «کلاسیک» در سراسر وب تبدیل شده است - و دلیل خوبی هم دارد. اصول اصلی طراحی مسطح:

  • سلسله مراتب را برای سرعت بخشیدن به پردازش اطلاعات پاک کنید.
  • شمایل نگاری با تأکید بر اکشن و طراحی تطبیقی.
  • استفاده از الگوهای آشنا که به ما در درک سریع مقرون به صرفه کمک می کند.

همه این عناصر به یک تجربه تجارت الکترونیک عالی اضافه می شود.

6. متمایز باشید

فضای تجارت الکترونیک سال به سال شلوغ تر می شود. نام تجاری، نمادنگاری، ویژگی‌های وب‌سایت و تجربه در سایت شما باید به طور مشترک ارزش پیشنهادی منحصر به فرد شما را تقویت کرده و کسب و کار تجارت الکترونیک شما را از رقبا متمایز کند.

7. هنگام طراحی وب سایت به CRO فکر کنید

از نظرات طراحی خود با داده ها پشتیبانی کنید. چرخه عمر مشتری خود را مطالعه کنید، عادات مرور آنها را تجزیه و تحلیل کنید، اگر در حال طراحی مجدد هستید یا تست های قابلیت استفاده را با یک گروه متمرکز انجام می دهید. تا آنجا که می توانید درباره عادات مرور آنها بیاموزید، سپس آن یافته ها را در طراحی خود بگنجانید. طراحی تجارت الکترونیک شما باید برای مخاطب هدف شما جذاب باشد، نه اینکه فقط از نظر زیبایی برای شما خوشایند باشد.

8. نشان دهید، نگویید

وب سایت های تجارت الکترونیک بزرگ به صورت بصری مشتری را در طول سفر خود هدایت می کنند. هر عنصر یک نقش استراتژیک در آن فرآیند کشف بازی می کند. نکات ابزار و متون خدمات می تواند مفید و سریع باشد.

اگر نیاز به توضیح هر مرحله جدید دارید، طرح انتخابی برای برند شما کار نمی کند.

9. مشتریان خود را وادار به تفکر نکنید

پیدا کردن و خرید آنلاین محصول باید بصری باشد. یک مسیر روشن برای خرید از طریق نوارهای پیمایش، معماری اطلاعاتی ساده، و فراخوانی فوری به هر بازدیدکننده ارائه دهید. با به حداقل رساندن بار شناختی در هر مرحله به سمت خرید، شانس تبدیل را افزایش می دهید.

10. به دنبال اطلاعات و بازخورد دست اول مشتری باشید

با بسیاری از بهترین شیوه های تجارت الکترونیک مختلف در سراسر وب، ممکن است استفاده از هر یک وسوسه انگیز باشد. اما بیشتر همیشه خوشایندتر نیست. هر عملی به طور جهانی برای هر خرده فروش خوب کار نمی کند.

به عنوان یک صاحب کسب و کار، تصمیمات طراحی خود را بر اساس داده ها و بازخوردهای دست اول مشتری به جای خرد متداول قرار دهید. به این ترتیب، شما یک تجربه کاربری منحصر به فرد ایجاد خواهید کرد که در بین مخاطبان هدف شما اثر می گذارد و آنها را به برند شما وفادارتر می کند.

کلام پایانی

ساخت یک وب سایت تجارت الکترونیک ساده تر از همیشه است. دیگر این فرآیند بیش از حد فنی و سخت نیست که بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک را از مشارکت در بازار آنلاین باز می دارد.

طراحی وب سایت تجارت الکترونیک فوق العاده در حال حاضر همه چیز در مورد عملکرد و تکرار است. با صفحات ضروری شروع کنید و نمونه های اولیه سریع طراحی کنید. آنها را با تیم خود آزمایش کنید تا همسان سازی کنید. یک ظاهر جدید راه اندازی کنید و بینش های دست اول را از مشتریان خود جمع آوری کنید. بین بهینه سازی تبدیل، صفحات فرود محصول جدید و تبلیغات فصلی، شما همیشه کارهای «طراحی» زیادی در دسترس خواهید داشت.

BigCommerce کل این فرآیند را با یک پلتفرم ساده می کند که به شما امکان می دهد همزمان با رشد آنها مقیاس کنید - به شما امکان می دهد محصولات خود را به نمایش بگذارید و ساختمان های خود را با راحتی و آسودگی اداره و مدیریت کنید.

با الزامات عملکردی و عملکردی که BigCommerce از سر راه برداشته است، می توانید بر روی بخش خلاقانه فرآیند تمرکز کنید و با هر تغییر طراحی جدید از خود بهتر عمل کنید. دیگر صرفاً ساخت و طراحی یک فروشگاه آنلاین نیست، بلکه ساختن سایت تجارت الکترونیک نهایی است.

با تیم فروش ما صحبت کنید تا بیاموزید که چگونه BigCommerce می تواند به فروشگاه آنلاین شما برای رشد کمک کند.

 

منبع BigCommerce 

دیدگاهتان را بنویسید