راهنمای مقدماتی سئو , بهینه سازی برای موتور های جستوجوگر

دسته بندی سئو
۰
۱۲۳۷
2021-04-15 17:23:29
زمان مورد نیاز برای خواندن ۴ دقیقه
راهنمای مقدماتی سئو , بهینه سازی برای موتور های جستوجوگر

به دنیای یادگیری سئو خوش آمدید

اگر تمایل زیادی به یادگیری سئو (بهینه سازی برای موتور های جستجوگر) دارید , شما بیشترین استفاده را از این راهنما خواهید برد.

 

این راهنما به گونه ای تولید شده که تمامی ابعاد سئو را پوشش دهد, از پیدا کردن عبارات و کلمات کلیدی که ترافیک باکیفیتی برای وب سایت شما ایجاد میکند تا مساعد کردن وب سایت شما برای موتور های جستجوگر, ایجاد لینک ها و بازریابی منحصربه فرد برای وب سایت شما.

 

دنیای بهینه سازی برای موتورهای جستجوگر دنیای بسیار پیچیده و متغییری است, اما شما میتوانید با به آسانی مفاهیم اولیه متوجه شوید, حتی دانش کمی از سئو تفاوت زیادی ایجاد میکند. آموزش رایگان سئو به طور گسترده در دنیای وب موجود هست, یکی از مفیدترین آنها این راهنما است! (ووهوو!؟) 

 

این اطلاعات را با کمی تمرین تلفیق کنید تا خوره سئو شوید.

پایه بهینه سازی برای موتور جستجوگر

آیا تابحال درباره نیاز های ارث بری مال مازلو شنیده اید؟ یک تئوری فلسفی که نیاز های اولیه انسان ها ( مانند هوا, آب, حافظت فیزیکی ) را نسبت به نیاز های پیشرفته تر ( مانند عزت و روابط اجتماعی ) الویتبندی میکند. تئوری اینگونه است که شما نمی توانید به نیاز های اصلی بدون نیاز های اولیه دست پیدا کنید. عشق اهمیت ندارد موقعی که شما گشنه هستید.

 

چیزی شبیه به این:

راهنمای مقدماتی سئو

 

همانگونه که میبینید , پایه سئو این سات مه مطمئن شوید وب سایت شما برای خزده ها ( ربات موتور جستجو که وب سایت شما را بررسی میکند ) در دسترس است و از این جا به بالا حرکت میکند میشود.

 

با استفاده از این راهنمای مقدماتی , میتوانیم با دنبال کردن هفت قدم زیر در سئو وب سایت خود موفق شویم:

 

  • 1.در دسترس بودن برای خزنده ها تا بتوانند اطلاعات وب سایت شما را بخوانند
  • 2. مطالب متقاعد کننده ای که جواب جستجو کنند عبارت خاصی را بدهد
  • 3.بهینه سازی عبارات برای جذب موتوهاری جستجو گر و جستجوگران
  • 4.ایجاد تجربه کاربری شامل سرعت بارگزاری سریع و طراحی رابط کاربری جذاب
  • 5.ایجاد محتوایی که ارزش به اشتراک گذاری را داشته باشد تا بتواند لینک ها , اعتبار و تشویق دریافت کند
  • 6.تیتر, آدرس اینترنتی و توضیحاتی که CTR بالایی برای رتبه به ارمغان بیاورد
  • 7.اسنیپت و نشان گر های اسکیما برای نمایش صفحات نتایج

برای هر یک از این قسمت ها, در سرار این راهنما وقت خواهیم گذاشت, اما ما در این بخش فقط میخواهیم شما ساختار کلی این راهنما را ببیند.

 

بخش 1 : صفر تا صد سئو

سئو چیست و چرا مهم است

 

این قسمت برای تازه واردهای واقعی است. یاد بگیرید که بهینه سازی موتور جستجو چیست , چرا مهم است, و تمامی مفاهیم اساسی که برای شروع نیاز دارید.

 

بخش 2 : موتورهای جستجوگر چگونه کار میکنند , خزیدن , فهرست و رتبه بندی

اول باید خودتان را نشان بدهید

 

اگر موتور های جستجوگر نتوانند وب شایت شما را پیدا کنند , هیچ یک از کار های دیگر شما اهمیتی ندارد. این بخش به شما نشان میدهند که ربات های آنها چگونه در اینترنت وب سایت شما را پیدا و به فهرست خودشان اضافه میکنند.

 

بخش 3 : تحقیقات کلمات کلیدی

بفهمید که کاربران به دنبال چه چیزی هستند

 

رویکرد ما ابتدا کاربران را هدف قرار میدهد به این خاطر که این همان چیزی است که موتور های جستجوگر به آن پاداش میدهند. این بخش تحقیق درباره کلید واژه ها و روش های دیگر تشخیص اینکه کاربران شما به دنبال چه چیزی هستن را پوشش میدهد.

 

بخش 4 :سئو داخلی

از مهارت خود برای انتقال پیام استفاده کنید

 

این یک بخش سخت است که طراحی سایت بهینه , تجربه کاربری , معماری اطلاعات, و تمامی راه هایی که شما می توانید چگونه محتوایی با حداکثر خوانایی و موفق در جذب کاربران تنظیم و ارائه دهید را پوشش میدهد

 

بخش 5 :سئو تکنیکال

از مهارت خود برای انتقال پیام استفاده کنید

 

با پیاده سازی طراحی واکنشگرا, دستورالعمل های رباط ها, و المان های تکنیکال دیر همچون اطلاعات ساختارمند و متا تگ ها, شما میتواندی به گوگل بگویید وب سایت شما درباره چه موضعی است. این کار باعث میشود باری اطلاعات صحیح رتبه بندی شوید.

 

بخش 6 :ساخت لینک & قدرت دهی

صدایش را زیاد کنید

 

هنگامی که همه چیزی سر جایش قرار گرفت, وقت این اسن که زمان خود را برای نفوذ خود استفاده کنید تا توجه دیگران را جلب کنید و از سایت دیگر لینک بگیرید

 

بخش 7 :اندازه گیری, الویت بندی, اجرای سئو

خودتان را برای موفقیت آماده کنید

 

قسمت مهمی از استرادژی سئو دانستن این است که چه چیزی کار میکند ( و چه چیزی درست کار نمیکند ), تصحیح رویکردتانهناگمی که پیشرفت میکنید.

 

واژه نامه سئو

اصطلاحات و عبارات کلیدی را یاد بگیرید

 

گاهی یادگیری سئو همانند یادگیری یک زبان جدید است, با همه اصطلاحات و مقرارتی که نیاز است یاد بگیرید. این واژه نامه بخش به بخش یه شما کمک میکند تا همه از کلمات جدیدی که یاد میگیرید به درستی استفاده کنید.

 

چه میزان از راهنما را باید بخوانم ؟

اگر شما درباره بهبود ترافیک جستجو جدی و با سئو ناآشنا هستید, ما به شما توصیه میکنیم راهنمای مقدماتی سئو را از اول تا آخر مطالعه کنید.ما تلاش کرده ایم تا راهنما به طور مختصر و تا جای ممکن برای فهمیدن آسان باشد,  یادگیری سئو پایه اولین قدم حیاتی در رسید به اهدافتان در کسب و کارتان است. 

از این قدم گاه که برای شما بهترین است رد شوید و مطمئن شوید که از هزاران اطلاعاتی که ما در بخش ها لینک میدهیم یاداشت برداری میکنید, آنها هم اهمیت زیادی دارند.

هیجان زده شده اید ؟ باید هم باشید! بازریابی موتور جستجو بسیار عالی و پر از سرگرمی است! اگر کمی گیج شدید, تسلیم نشوید. ما افرادی داریم که میتوانند در سمینار های آموزشی سئو به شما کمک کنند.

ما از اینکه شما اینجا هستید هیجان زده شده ایم! یک قهوه بردارید, و بریم به بخش اول (صفر تا صد سئو).

 

منبع : موز

 

دیدگاهتان را بنویسید